معرفی خودرو بسترن b50 یا FAW
نوشته شده توسط : حمید

Besturn B50 ، سدان کلاس C ، نماینده خط اتومبیل مسافری از رهبر صنعت خودروسازی چین ، FAW ، اولین شرکت خودروسازی در چین است. طراحی این خودرو با مشارکت مستقیم دفتر ایتالیایی Italdesign و استاد طراحی جهانی Fabrizio Giugiaro ایجاد شده است. کسی که در VW Golf (آخرین نسل ها) دست داشت و در استون مارتین بی نظیر بیست و بیست. ظاهر برازنده ، اما در عین حال محکم بود. در قسمت جلوی خودرو توجه مشبک اصلی به آن جلب می شود. چراغ های ال ای دی در استرن و دو لبه تیز که از کنار سدان در حال اجرا هستند ، ظرافت فرم ها را برجسته می کنند.

اساس پایه سدان FAW Besturn B50 از مزدا 6 نسل قبلی است. طول کلی این خودرو 4600 میلی متر (پایه چرخ 2،675 میلی متر) ، عرض - 1785 میلی متر ، ارتفاع - 1،435 میلی متر است. حجم تنه - 450 لیتر. با تشکر از چیدمان خوش فکر و تجهیزات غنی ، سالن Besturn B50 از راحتی بالایی برخوردار است.

لوازم یدکی بسترن b50

اگر شما هم از مالکین بسترن b50 هستید و دغدغه قطعات یدکی این اتومبیل را دارید. می توانید با مراجعه به لینک لوازم یدکی بسترن b50 قطعات این اتومبیل را از وارد کننده اصلی این لوازم در بازار قطعات یدکی تهران خریداری کنید.

صندلی راننده مجهز به یک غلتک پشتیبانی کمری قابل تنظیم است. در سطح تریم Deluxe و Premium ، صندلی راننده با استفاده از یک درایو برقی در 8 جهت تنظیم می شود. مشخصات صندلی با پشتیبانی جانبی بهبود یافته ، راحتی و راحتی راننده و مسافر را فراهم می کند. از آنجا که واحد قدرت فقط موتور چهار سیلندر بنزینی 1.6 لیتری در دسترس است با 103 اسب بخار (145 نیوتن متر) ، اما می توان آن را هم در یک جفت با مکانیک 5 سرعته و هم در یک جفت با اتوماتیک 6 باند سفارش داد.

مشخصات فنی به معنای متوسط ​​مصرف 7.8 لیتر در 100 کیلومتر است. سیستم تعلیق جلوی دو آرایش و جلو و تعلیق مستقل چند لینک عقب از نوع E ، کنترل و پایداری عالی Besturn B50 هنگام رانندگی در هر جاده را تضمین می کند. نسخه اصلی Besturn B50 شامل چرخ های آلیاژی ، تهویه مطبوع ، پنجره های قدرت از همه درها ، ABS + EBD ، سیستم ضد سرقت ، سنسور پارکینگ ، رایانه در داخل ، سیستم چندرسانه ای و سایر گزینه ها است که به طور سنتی در تجهیزات اتومبیل کلاس C و D.

 





:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: